9.10.

Už 20 dní jsme nebyli v sedle. Využili jsme tedy narozenin táty a naplánovali návštěvu. Hlásili docela slušné, i když chladnější počasí, jen odpoledne už měl přijít déšť. Nějak mě napadlo si v pátek zajít k motorce a nastartovat, dobře jsem udělal, jen se stěží protočily válce. Baterka byla na 11,5 V. Do večera se na nabíječce dala dohromady a ráno vše OK. Trasu jsem zvolil na Konice, protože ji mám rád a nejede se ta nuda přes Přerov. Vyrážíme kolem 8.30 a míříme do Kroměříže na Benzinu, už tady se objevuje mlha, není nijak hustá, ale slunce moc nehřeje. Jsme proto nabalení proti chladu. Prostějov podjíždíme na Plumlov, ve Výšovicích nás staví policie, je to poprvé na motorce. Jako první věc udělám, že nahlásím špunty v uších a hned věděli, že mají křičet. Nakonec jsem jen foukal na alkohol a doklady nechtěli vidět. Do Konic jsem také chtěl, protože se z nich vjíždí skvělými serpentinami. Za obcí Luká byla taková mlha, že jsem zpomalil, abych nikam zbytečně rychle nevjel. Táhla se až za Litovel a kolem Uničova to bylo jen o trochu lepší. Oslavili jsme s rodiči narozeniny a pořád pokukovali na meteoradar. O půl třetí již bylo vidět, že se to hodně přiblížilo, tak jsme se zvedli a že pojedeme. Když jsem chtěl nastartovat motorku, bylo jen ticho. Poprosil jsem o kombinačky a startoval přímo pod sedlem na kontaktech u relé. Povedlo se hned na poprvé a vyrazili jsme. Ve zpětných zrcátkách za námi byla jen tma a před námi zase sluníčko svítilo do očí. Cesta zpět už klasicky přes Šternberk, Olomouc a Přerov, za ním na Horní Moštěnice a Fryšták. Cestou jsme dojeli skupinu motorkářů, uvažoval jsem jet za nimi, ale jejich nebezpečná nejistota v zatáčkách nás spíše ohrožovala, nakonec jsem je předjel a jel svým tempem. V klidu jsme si užili cestu a dorazili domů. Po telefonním dotazu, jak bylo v Uničově, jsme se dověděli, že byly dvě silné bouřky. 239km

10.10

Dopoledne jsem rozebral startovací tlačítko, pořádně vyčistil a uvolnil kontakt na pružince. Při zkušebních startech bylo vše OK. Uvidíme, jak dlouho to vydrží. Když ne, předělám to na jiné tlačítko, bylo mi doporučeno  WR chcípák/spínač  a světla přes relé. Nebo na světla použiji chcípák na motorce, stejně jej nepoužívám.

25.10.

Poslední letošní jízda se stala jízdou sólovou, Eva nemá čas a já to potřeboval jako prase drbání. Představa, že na to do března nesednu, byla hrozná. Podle předpovědi našich "lhavých" rosničkářů mělo být slunečno a místy mlhy. Byly spíše ty mlhy. Když jsem koukal z okna, ani jsem nevěřil, že pojedu, naštěstí webkamery mě přesvědčily, že to bude stát za to. Vyjíždím a vidět moc není až za Držkovou, kde se to při stoupání na Troják krásně vyčasilo. Za sluníčka jsem projel kolem davů lidí, kteří se chtěli vyvenčit v době Korony, a zaparkoval kousek před rozhlednou Maruška. Blíže nebylo dobré kvůli zdraví :-D a dronu. Když jsem se díval na display dronu, bylo krásně vidět v Moravské bráně, jak tam leží mlha. Ta na mne čekala, až se do ní opět vnořím. Musel jsem jí totiž projet na druhou stranu do Oderských vrchů. Nebylo to nic moc příjemného, cesta oslizlá a kamera se také trochu zanášela vlhkostí. A to mě navigace i objížďka opět přivedla na cyklostezku k lávkám přes Bečvu, ty jsme již jednou projížděli a jednou se tady otočili, teď jsem to opět projel, ale ten pocit není zrovna moc příjemný (video). Vydržel jsem všechny nástrahy a vyjel na Veselí Odry, které jsme s Evou navštívili v září. Teď bylo u rozhledny plno, tak jsem nahoru ani nešel, za to dron šel, abych si mohl natočit oblačnost v údolí a v pozadí Beskydy. Návrat jsem si naplánoval po hřebeni Oderských vrchů a bylo to příjemné projetí na sluníčku až do Potštátu. Potom až domů již jen v mlze. Bylo to perfektní zakončení poněkud divné sezóny. Už jen servis a zazimování.  186km

VIDEO

31.10.

Konec sezóny je tady. Udělal jsem doma jen výměnu oleje a olejového filtru, zbytek nechám na jaro k servismanovi.

Celá sezóna byla taková divná, na jaře začal Covid a Eva byla již nechodila do práce, i tak dlouho trvalo, než se mnou vyrazila. V dubnu při pěkném počasí jsme upravovali domov a potom bylo léto deštivé a podzim na tom nebyl o nic lépe. Zase Covid a říjen pod vodou. Poprvé jsem nedělal během sezóny výměnu oleje, jen částečnou a tím pádem se mezi kompletní výměnou najelo 9416 km. Do motorky se investovala jen nová navigace, jinak nic.

Celkem máme na SUZUKATI najeto 70732 km

uživatelský obsah - vždy jako první článek!!!

---slider---

error Slider nebyl nalezen.